Welkom bij Volksuniversiteit Breda

Volksuniversiteit Breda biedt een groot aantal betaalbare cursussen, workshops, excursies en lezingen, die een bijdrage leveren aan je ontwikkeling in je werkzame leven of een leuke invulling geven aan je vrije tijd. Ons motto is: een leven lang leren en ontwikkelen.

De volksuniversiteit onderschrijft de algemene voorwaarden  van de NRTO en de gedragscode van de NRTO.

Er is voor elk wat wils. Zoals cursussen NT2 en buitenlandse talen, persoonlijke ontwikkeling, kunst & cultuur, creativiteit,  fotografie, literatuur en nog veel meer.
Een groep ervaren enthousiaste docenten staat voor je klaar. Er wordt klassikaal lesgegeven in kleine klassen. Daarnaast kun je thuis gratis gebruik maken van onze digitale leeromgeving.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief, dan houden wij je tussentijds op de hoogte van alle nieuwe cursussen die starten.